Monday, December 14, 2009

למה לי הבלוג הזה

לפני ארבעה חודשים חזרתי מחפיפה קראת השליחות שלי בארה"ב ונפגשתי עם אנשים רבים , לשיחות אחרונות שהיו קשורות בסגירת נושאים בהם טיפלתח כמזכיר בקיבוצי - עין השופט, או בהכנות לתפקיד החדש שלי כשליח מרכזי של השומר הצעיר, גבעת חביבה והתנועה הקיבוצית בצפון אמריקה, או פשוט שיחות של פרידה מחברים ושותפים לדרך לפני יציאה למספר שנים מישראל. אחת השיחות האלה הייתה עם תום דרומי, שותף וחבר קיבוץ פלך. תום אמר לי אז : "תכתוב בלוג, זה יהיה מעניין ,יהיו אנשים שזה יהיה להם חשוב ומלמד לקרוא את זה, וזה גם ערוץ תקשורת משמעותי שפועל כיום ותלוי רק בך". עניתי לו אז: "נשמע כמו רעיון מצוין, אבל בטוח לא יהיה לי זמן". ואכן החודשים שעברו הוכיחו את מה שחששתי מראש - אין לי זמן ! אבל היום כשעברתי על המשימות שביצעתי ואלו שעוד לא הגעתי אליהם החלטתי שהגיע הרגע להשיק את הבלוג ולהלן המטרות שעומדות מול עיניי: לשתף אתכם במה שקורה לי ולמשפחתי כאן כשליחים, קיבוצניקים בעיר ובארץ החדשה, לשתף אתכם בזווית הראיה התנועתית שלי על השומר הצעיר, גבעת חביבה והתנועה הקיבוצית, ולשתף אתכם בזווית הראיה שלי על העם היהודי ומדינת ישראל. אז זהו אני יוצא לדרך ועד סוף השבוע הזה אכתוב את הבלוג הראשון שיתאר את חודשי ההתאקלמות בניו יורק-ניו ג'רזי ובשליחות

חזק ואמץ, יניב

No comments:

Post a Comment